Još je prošle godine Google objavio kako je za pretraživanje proizvoda uporabom mobilne tehnologije nadišlo korištenje stolnih računala (preko 60%). Također je Google-ov način pretraživanja izjednačen za sva internetska pretraživanja. Ta činjenica je korištenje mobilnih uređaja stavila u centar zbivanja. Jednostavno rečeno, ako niste prilagođeni za pregledavanje na mobilnim uređajima, tražilice će vas automatski diskreditirati i staviti u drugi plan kod pretraživanja.
U međuvremenu se razbuktala i prodaja povezana putem društvenih mreža. Prema istraživanjima 74% online kupaca su se prvenstveno o proizvodu informirali putem mobilnih uređaja. Također se svakodnevno povećava broj kupaca koji žele kupovati ne samo u web trgovinama, već direktno putem njihovih integriranih trgovina na društvenim mrežama.
Sve u svrhu jednostavnosti korištenja i skraćivanja vremena odluke/kupnje.
Svakodnevno se otvaraju nove pltaforme za Internetske trgovine koje obećavaju visoku poziciju kod rangiranja na tražilicama, brz kontakt s kupcima itd. Spomenimo redom Magento, WooCommerce, Shopify, BigCommerce, SquareSpace, Volusion, 3DCart, GoDaddy, Weebly, Wix, MoonFruit, 1&1, BigCartel, PrestaShop, ZenCart…
Kako se tržište razvija tako se različite platforme lagano profiliraju ovisno o željenoj target skupini te o mogućnostima. Ali izdvojiti ćemo par njih koji i dalje vode na svim SEO poljima u svjetskim razmjerima.
Platforma za izgradnju Internet trgovine koja služi jedino i isključivo za prodaju. Kompletno svi kanali koji povezuju ovu platformu su orijentirani na prodaju. Kada tražilice stupe u kontakt sa stranicom na ovoj platformi, automatski tražilica zna da se radi o izvrsnoj tehnologiji namijenjenoj isključivo prodaji. U toliko tražilica toj Internetskoj trgovini daje prednost spram ostalih što se uvelike vidi na rang listi same stranice.
Magento platforma nosi četvrtinu svjetskih ukupnih Internetskih trgovina. Obzirom na toliku premoć u vodstvu nije ni čudo što ju koriste najvažniji svjetski brendovi kao Huawei, Burger King, Pepe Jeans itd. Ova vrst platforme najbolja je za korištenje kod naprednih Internetskih trgovina.
Stranica kada je napravljena u Magentu, ona je prvenstveno Internet trgovina, a zatim Internet stranica.
Pogodnosti
Magento je preporučena platforma za iskusnu, ozbiljnu Internet trgovinu sa širokim asortimanom i zahtjevnim tehničkim potrebama. Platforma se ne preporučuje početnicima, obzirom da se radi o ekstremno stručnom i zahtjevnom projektu.
Više o Magentu Želite saznati više detaja?
Naslonjen na WordPress platformu, od vaše web stranice stvara izrazito kvalitetnu Internet trgovinu.
Obzirom da je nositelj Internet trgovine platforma WordPress koja je open source te svjetski priznata radna platforma, kada tražilice stupe u kontakt sa stranicom na ovoj platformi, tražilica automatski zna da se radi o izvrsnoj tehnologiji, kada zatim stupi u kontakt sa Internet trgovinom zna da se stranica odnosi isključivo na prodaju. U toliko tražilica toj Internetskoj trgovini daje veliku prednost pri rangiranju web trgovina.
Pogodnosti
WooCommerce je preporučena platforma za iskusnu, ozbiljnu Internet trgovinu sa širokim asortimanom i ozbiljnim tehničkim potrebama. Platforma se preporučuje početnicima ali sa iskustvom u prodaji.
Shopify je online platforma preporučena početnicima sa ograničenim budžetom jer sadržava ugrađene sustave nužne za osnovnu prodaju. Ako ste početnik u prodaji, umjetnik, obrtnik ili jednostavno imate manji broj artikala za prodaju, a želite svoju web trgovinu, ovdje ćete pronaći veliki broj stilskih tema koje će zadovoljiti vaš ukus.
Pogodnosti
Shopify koristi svoju vrst plaćanja, koju ako ne želite koristiti, dodatno plaćate druge transakcije.
Također ako vam je potrebno dodatno kodiranje, i ovdje očekujte dodatne troškove.
Shopify se preporučuje početnicima kako bi uz par jednostavnih koraka postavili svoju prvu Internet trgovinu. Ali ako se želite imalo ozbiljnije baviti Internet prodajom, napravite Internet trgovinu negdje drugdje.
Pregled najboljih SEO platformi