Kako povećati poslovanje putem Interneta?

Prvi kontakt klijenata u 21.stoljeću, sa željenom uslugom, proizvodom, događajem, poslom ili poslodavcem je putem Interneta. Ako određeni poslovni subjekt ne postoji na Internetu ili se do njega teško dolazi, gotovo je istovjetno kao da ne postoji u opće. Zbog toga je krucijalno ako želite povećati poslovanje, da imate dobru poziciju na Internetu.

Dobra pozicija i prezentacija na Internetu neće samo podići reputaciju brenda, već će dati i dozu vjerodostojnosti Vašeg poslovnog subjekta te sigurnost ozbiljnog poslovanja koju klijent zahtjeva.

No, pitanje je: Kako da se istaknete među konkurencijom i pridobijete klijentovu pažnju? Kako povećati poslovanje putem Interneta?
Zato predstavljamo par osnovnih zakonitosti Interneta koje je potrebno slijediti kako bi Vaš poslovni subjekt stekao sve veći broj klijenata  te time povećao obujam poslovanja.

 

1. Optimizirajte Vašu web stranicu.

U ovom koraku, pretpostavljamo da posjedujete Vašu web stranicu, logično je ako želite razvijati posao putem Interneta. No na žalost samo oko 51% malih i srednjih poduzeća imaju svoje web stranice. Taj podatak je zabrinjavajući ako uzmemo u obzir podatak da 97% klijenata do informacije o određenom poslovnom subjektu dolazi putem Interneta.
Ako niste do sada napravili web stranicu, napravite je!
Postavite osnovni sadržaj: pregled Vaših usluga, kontakt informacije, svjedočanstva ako imate i želite, listu klijenata što Vam daje određenu reputaciju, blog kako bi mogli dijeliti na društvenim mrežama Vaše ideje, prijedloge, stručna mišljenja i Vaš poslovno-programski kontakt s budućim klijentima.

Neovisno stvarate li novu stranicu ili nadograđujete postojeću, imajte na umu da stranica mora biti optimizirana. Internetske tehnologije se svakodnevno nadopunjuju novim softwareskim verzijama, te u toliko i Vaša stranica treba slijediti najnovije tehnološke zahtjeve.

  • Da bude prilagođena mobilnim tehnologijama, ovo je osnova jer trenutno veći broj pretraživača poslovnih subjekata dolazi putem mobilne tehnologije nego sa klasičnih kompjutera.
  • Da se brzo učitava
  • Da ima dovoljno “call to action” linkova. Bez poveznica na određenu akciju, stranica ostaje pasivna.
  • Da ima ažurirane kontakt podatke i valjane e-mail adrese.
  • Da ima ažurirane usluge i ponude
  • Da bude pregledno prezentirano kako bi se klijenti lakše snalazili.

 

2. Odaberite mudro Vaše društvene mreže

Puno ste puta čuli kako “trebate biti aktivni na društvenim mrežama”. Sudjelovanje i interakcija sa potencijalnim klijentima putem društvenih mreža odličan je način kako razvijati Vaše “prisutnost na Internetu”, no ne treba pretjerivati. Ne morate biti baš na svim društvenim mrežama.

Zbog par ne baš malo bitnih razloga:

  • Odaberite dvije ili tri društvene mreže, ne više.
  • Bitno je da budete konstantno prisutni na tim društvenim mrežama, a ako ih imate previše, moguće je da nećete imati dovoljno vremena da se posvetite baš svakoj društvenoj mreži i interakciji s klijentima.
  • Odaberite one društvene mreže koje su u skladu s Vašom profesijom. Ovisno na kojim društvenim mrežama se kreću Vaši klijenti, u te društvene mreže ulažite i Vi.
    Nelogično je da ulažete napor u održavanje neke društvene mreže gdje klijentela nije zainteresirana za Vašu vrstu poslovanja.
  • Budite stvarno prisutni na društvenoj mreži koju god odaberete i pravovremeno komunicirajte s klijentima. Dvadesetak minuta dnevno dovoljno je da vidite komentare i kretanja, te eventualno objavite blog ili neku drugu poveznicu ili objavu.

 

3. Objavljujte više informacija, ne samo blogove

 

Vođenje bloga ne samo da podiže nivo Vaše prisutnosti na Internetu, već i daje sliku o Vašem brendu kojeg predstavljate i putem iznošenja zanimljivih i korisnih informacija.
Ovisno o vrsti Vašeg poslovanja, nemojte se ograničiti samo pisanjem bloga, stvorite veće mogućnosti za nuđenje vaših usluga.

Informacije koje nudite o svom poslovanju trebale bi biti i informativne i zanimljive:

  • Snimajte uvodna videa u razne vrste poslovanja. Ponekad ljudi trebaju uslugu koju ne poznaju ili ne razumiju dovoljno. Predstavite im uslugu osobno putem videa, time ćete budućem klijentu dati početnu sigurnost i pokazati Vašu stručnost.
  • Snimite podcast (glasovnu poruku). U sektorima gdje se Vaši klijenti kreću više putem mobilnih mreža, moguće je da se ustručavaju od pregleda video poruka ako nisu spojeni na Wi-Fi. U toliko im ponudite samo glasovnu poruku koja im neće potrošiti značajan dio Internetskog prometa.
  • Napravite “Info Grafike”. Info grafike su brz i lagan način za prezentaciju poslovanja te objašnjenje načina Vašeg rada. A i lako ih se dijeli na društvenim mrežama, što je automatski odličan materijal za širenje informacija o Vašem poslovanju.
  • Objavite online kurseve, radionice, treninge, webinare. Uvodno možete pustiti besplatne, a za detaljnije edukacije postavite platne sustave.

 

 

 

4. Ne zaboravite na Newsletters marketing

Premda Vam se čini da Vaši klijenti nisu povratni klijenti, šteta je odbaciti već gotovu mogućnost dijeljenja informacija o Vašem poslovanju.

  • Svaki novi blog
  • Video/Podcast
  • Novi proizvod
  • Nova usluga
  • Novi trening
  • Nova radionica

Vrijedi da Vašeg postojećeg klijenta upoznate da ste napravili nešto novo. Možda bi ga moglo zainteresirati? Ili možda zanima nekog njegovog kolegu ili prijatelja pa će Vas preporučiti dalje.
Pa će Vas se sjetiti i pratiti na društvenim mrežama, gdje će pročitati i lajkati neki Vaš članak koji će se onda prikazati drugom korisniku. Svim tim akcijama zajedno širite krug ljudi koji postaju Vaši novi klijenti.

Mnogi ljudi i dalje preferiraju čitanje e-maila spram posjećivanja društvenih mreža.
Ne ispuštajte gotovu priliku iz ruku. Objavite svaku Vašu novost Vašim klijentima.

 

 

Za svako Vaše pitanje

Vama smo na usluzi