Tendence koje će se pratiti pri dizajniranju web stranica u ovoj godini sadržavat će slijedeće značajke.
Dizajn web stranica je već zakoračio u eru potpune esencijalnosti, ali ove godine „čišćenje“ nepotrebnih i manje potrebnih detalja bude dostigao vrhunac. Mobilna tehnologija preuzima vodstvo u korištenju Interneta. U toliko i dizajnerski trendovi web stranica prate „standard“ mobilnih uređaja. Osim što su sve web stranice „responzivne“, sad vizualno i na stolnim računalima izgledaju kao da su otvorene na mobilnim uređajima. Čistoća, jednostavnost, nedostatak menija, produljeni sadržaj u nizu, centriranost, ogromna veličina fonta… Vaš monitor sa 1920 piksela se vizualno doima kao ogromni tablet. Sve je jasno i pregledno…
- Duge stranice pogodne za fino skrolanje
Nije tajna da većina novih stranica naginje tome da su sve duže i duže, te da se fino i lako mogu skrolati uz naravno razne efektne izmjene sadržaja koje omogućuje baš sama funkcija skrolanja.
Također je ova varijanta vrlo prikladna za uznapredovalo korištenje mobilnih uređaja.
Pogodnije je za prikaz većeg dijela sadržaja, i sa što manjim okolnim klikanjem.
Duge stranice su većinom rađenje za naslovnice (one page websites), ali se sada taj produljeni stil koristi i za stranice „O nama“ kao i za opisne stranice vezane uz razne proizvode.
- Pričanje priče
Naravno da je kvalitetan sadržaj ključ uspjeha svake stranice, ali mogućnost „pričanja priče“ kroz elemente je veliki plus. Fokus na dizajn koncipiranja stranice u ovoj godini biti će usmjeren na „pričanje priče“ o samoj stranici, poslovanju, te ponudi stranice. Također je interaktivnost integrirani dio „priče“. Mogućnost da korisnik sudjeluje samim svojim kretanjem kroz stranicu.
- Izbacivanje nebitnih detalja
Postoji ideja da je dizajn dovršen kada su eiminirani potpuno svi nebitni i manje bitni detalji. Estetska čistoća. Jednostavnost. Esencijalnost. Ključne su riječi uspjeha dizajniranja u 2015. Godini.
Neki dizajneri idu tako daleko da brišu kompletno sve pozadinske slike, a kolorit skučuju na maksimalno dvije boje, uz naravno bijelu podlogu.
- Centrirani sadržaj
Prošla godina je bila obilježena korištenjem potpune širine stranice u omjeru 100%, dok je za slijedeću godinu tendencija zadržavanja pozadinske boje u Full Screen varijanti, ali centriranje sadržaja na mnogo užu varijantu, čime se dobiva veliki vizualni prazni prostor koji je ključni detalj vezan uz jednostavnost i esencijalnost samog koncepta prikaza.
- Personalizirane profesionalne fotografije
Kako je u svijetu u zadnjem periodu napravljeno stvarno puno novih stranica na internetu, a određena količina fotografija koje se međusobno dijele je već naveliko potrošena, osjeti se svojevrsni deficit kvalitetnih profesionalno napravljenih fotografija. Pojedina stranica bi za svoj business trebala imat vlastite personalizirane fotografije kako bi se istakla u svojoj branši.
- Skriveni meni
U skladu sa esencijalnim stilom, naginje se ka izbacivanju potpuno svakog manje bitnog detalja, pa čak i menija. Meni se sažima na jednu točku izgleda istog kao kod tableta i pametnih telefona, te se na meni odabir ide prelaskom miša ili klikom. Dobiva se otvoreni prostor i čistoća dizajna.
- Korištenje jako „velikih slova“
Velika slova, veličinom, sama tipografija, dominira sučeljem. Jednostavnost, čistoća boje, prepoznatljivost zbog same lakoće čitanja. Uočavanje.