Što Google kaže o SEO u 2016. godini

Što Google kaže o SEO u 2016. godini

Uvjeti SEO optimizacije se mijenjaju svaki dan što čini SEO industriju jako dinamičnom. Google, kao najpopularnija tražilica, mijenja svoje algoritme tako reći svaki dan a kad napravi velike promjene onda to uzrokuje veliku promjenu u rezultatima pretraživanja kao i promjene u vođenju SEO strategija.

Mobilni prikaz je dugo bio važan parametar optimizacije a u 2015. godini je stavljen kao jedna od fokusnih točaka za rezultate pretraživanja. Na početku 2015. godine Google je objavio dva važna faktora rangiranja a to su indeksiranje po mobilnim aplikacijama i važnost da su stranice „susretljive“ za mobilne uređaje a zapravo su obje bile usmjerene kako bi stranice bile što bolje dostupne i prikazane na mobilnim uređajima.

To će biti (ne iznenađujuće) i glavni fokus prema kuda će Google ići i u 2016. godini!

Prije svega, uzrok toga je da je mnogo stranica još uvijek neprilagođeno mobilnim tehnologijama. Naravno, nikako se ne smije i dalje zaboraviti važnost sadržaja i njihovo indeksiranje. Sadržaj je ono što drži stranicu kao i svi ostali elementi koji su važni za rangiranje vaših stranica.

Također, treba napomenuti, da će uskoro doći do nove nadogradnje Google Penguina koji će omogućiti da Google prije detektira spam linkove te da ih isključi iz backlink indeksiranja te će tako mnoge stranice koje se oslanjaju na takozvano lančano vezanje svojih stranica biti značajno slabije rangirane. Isti algoritam će brzo vraćati te stranice ako se isprave takve greške na svoje pravo mjesto ako to zaslužuju kako bi izbjegli slučajne petlje koje se mogu dogoditi.