5 glavnih karakteristika zastarjele web stranice

Je li Vaša web stranica zastarjela?

Donosimo 5 glavnih karakteristika koje objašnjavaju zašto je Vaša web stranica danas zastarjela.
Internet tehnologije se razvijaju i unaprjeđuju svakodnevno, naročito na području funkcionalnosti, optimiziranja, povezivanja i dizajna.
Pročitajte koja su zadnja tehnološka poboljšanja po pitanju kvalitete Internet stranica.

 

 

1. Raste li Google rang Vaše web stranice?

SEO optimizacija se svakodnevno funkcionalno nadograđuje te ako je kvalitetno postavljena, svjetske tražilice poput Google, Yahoo!, Bing Vašu stranicu shvaćaju kao vrlo važnu te ju bolje rangiraju.
Visok rang na tražilicama je osnova kvalitetnog pozicioniranja kod pretraživača. Što viši rang na tražilicama zauzimate, potencijalni korisnik-tražitelj usluga će vas prije pronaći. Prosječni Googl korisnik kod upisa pojma u tražilicu pregleda prvu i tek možda drug stranicu kod traženja željenog pojma.
Ako se Vaša stranica nalazi na prvoj stranici Google-a kod pretraživanja općih pojmova, šansa za ostvarenje poslovnog kontakta sa klijentom je velika, ali ako se Vaša stranica nalazi na četvrtoj-petoj stranici, teško da će potencijalni klijent odabrati baš Vašu stranicu za uspostavu kontakta.

 

2. Jeste li zadovoljni sa količinom posjetitelja Vaše web stranice?

Postavili ste web stranicu, unijeli osnovne podatke, eventualno povezali i Vaš Facebook profil i sada čekate.
Slučajnih prolaznika nema.
Da bi ljudi saznali da Vaša stranica uopće postoji, morate svijetu reći da ona postoji.
Osnova je dobro postavljanje SEO-a, nakon toga slijedi Internet marketing.
Koliko kvalitetno uložite u promidžbu, toliko ćete imati i povratne posjećenosti.
Posjećenost kada steknete trebate i zadržati. Učestalim nadopunjavanjem informacija na Vašoj stranici, zadržavate pažnju korisnika te stvarate naviku korisniku da stalno dolazi po nove informacije baš na Vašu stranicu.
Da bi sve zajedno imalo smisla, treba se o Vašoj stranici početi pričati. Najbolje mjesto za širenje „priče“ su društvene mreže. Preko društvenih mreža direktno stupate u kontakt sa ljudima. Nema odgođene komunikacije, direktno se postavljaju pitanja, odgovori, informacije, utisci… Danas su Internet korisnici postali jako nestrpljivi. Informaciju i odgovor na svoje postavljeno pitanje žele vidjeti istog trenutka kada to zatraže.

 

3. Ostvarujete li zadovoljavajuću prodaju preko Vaše web trgovine?

Otvorili ste Vašu web trgovinu, unijeli osnovne proizvode, postavili sustav plaćanja i sada čekate.
Obećali su Vam brda i doline sa Internet prodajom, ali Vi i dalje čekate Vašeg klijenta…
Dok u Vašu fizičku trgovinu uđu barem slučajni kupci, u web trgovinu ne zalazi nitko. Slučajnih prolaznika ni ovdje nema. Zašto, razlozi su isti kao u prethodnoj točki.

Osim toga, mučite li se uopće kod dodavanja proizvoda?
Kako Vam ide ažuriranje količina?
Jesu li Vaši klijenti zadovoljni načinom kupovine?
Smeta li im bezbroj varijanti koraka prijave da bi naručili jednostavnu stvar?

Web trgovina postaje uspješna onda kada je Vama kao prodavatelju zatim krajnjem kupcu maksimalno olakšano djelovanje te ako se izmjena sadržaja i visoka posjećenost odvijaju na dnevnoj bazi.

 

4. Mogu li Vaši posjetitelji jednostavno pregledavati i funkcionalno koristiti Vašu web stranicu na svim mobilnim uređajima?

Danas se smatra da je 50% korisnika Interneta povezano putem mobilnih aparata (smartfonima, tabletima).
Količina korisnika stolnih računala uvelike pada, te se za slijedeću 2015 godinu očekuje da će broj korisnika putem mobilnih aparata preći u veliku većinu.
Ako Vaša stranica nije nedavno ažurirana i prebačena u responzivnu varijantu dizajna (ili nemate prilagođenu stranicu kroz mobilne aplikacije) korisnik ne može kvalitetno doći do podataka na Vašoj web stranici. Stranica se predugo učitava, slike se ne vide dobro, tekst morate zumirati. Ukupan dojam je da korisnik odlazi sa Vaše stranice na neku drugu – pristupačniju.

 

5. Da li je dizajn samo moda?

Jeste li osvježili dizajn Vaše stranice u natrag 2 godine?

Osim sto Vam je stranica uvelike postala demodirana, unaprjeđivanjem Internetskih tehnologija je Vaša stranica postala i slabije funkcionalna.
Ako imate stranicu napravljenu u Flash tehnologiji, ili samo kao HTML, prvo i osnovno teško da ju Vi sami uopće možete ažurirati. Dodavanje slika i sadržaja u ovim starim tehnologijama je za finalnog korisnika gotovo noćna mora. Često e-mail adrese ne rade ili su se izmijenili brojevi telefona, a Vi ne možete unijeti promjenu. Imate nove fotografije, ali ih ne možete postaviti… Bezbroj je razloga zašto je ta tehnologija odavno zastarjela.
Danas se u potpunosti prešlo na sustave koji vlasniku-korisniku uvelike omogućuju samostalno uređivanje sadržaja na jednostavan način.
A kada je Vaša Internet stranica ažurirana skorim uradcima, u očima klijenta-posjetitelja ostavljate odličan dojam, dojam uspješne firme koja ide u korak s vremenom te sa kojom klijent želi surađivati.

 

divider

 

Ako je na većinu postavljenih naslovnih pitanja Vaš odgovor “NE”, vrijeme je da unaprijedite Vašu stranicu i time način djelovanja putem  Interneta.